Skip to content
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 869

ستاره آمریکایی لیگ بسکتبال: به خودم گفتم باید تیمم را فینالیست کنم

فوق ستاره آمریکایی تیم بسکتبال طبیعت تهران گفت: با خودم عهد کردم که تیم را فینالیست این مسابقات کنم.

به گزارش ایسنا، جردن استیونس، فوق ستاره آمریکایی تیم بسکتبال طبیعت تهران، درباره عملکرد درخشان خود در بازی چهارم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر و رساندن تیمش به فینال گفت: ما می‌خواستیم این سری پلی‌آف را کوتاه کنیم و دیگر برای بازی پنجم به اصفهان برنگردیم‌. من در دو بازی قبل شوت‌های زیادی از دست دادم اما برای این بازی به خودم گفتم که باید خوب باشم و تیمم را به فینال برسانم که این اتفاق رقم خورد.

او درباره تقابل تیم طبیعت تهران با شهرداری گرگان در فینال لیگ برتر نیز گفت: ما در دو مرحله قبل یعنی یک چهارم نهایی و نیمه‌نهایی، سری‌های سختی با تیم‌های نفت آبادان و ذوب‌آهن داشتیم که تیم‌های خوبی بودند.

پوینت گارد و ستاره تیم طبیعت افزود: شهرداری گرگان هم تیم فوق‌العاده خوبی است و یکی از کانون‌های طرفداری در بسکتبال ایران هستند. سعی می‌کنیم سرس را به تهران کشانده و در اینجا کار را تمام کرده و قهرمان شویم.

ستاره آمریکایی طبیعت، درباره تقابل خود با ویلیام چری، ستاره آمریکایی تیم شهرداری گرگان در سرس نیمه‌نهایی نیز گفت: او بازیکن خوبی است و تابستان گذشته با او در آمریکا در یک تورنمنتی به نام تی‌بی‌تی بازی کردم. احترام زیادی برای او قائل هستم و حالا باید ببینیم تقابل من و او چگونه خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها