Skip to content
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 861

اسفندیار: پائز انگیزه بالایی دارد/ در تیم ملی رقیب نیستیم، رفیق هستیم

قدرتی‌زن تیم ملی والیبال در مورد شانس صعود ایران به المپیک پاریس گفت: بازیکنان هم دوست دارند صعودمان به المپیک را جشن بگیرند و این کار نشدنی را انجام بدهند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران ۲۳ اردیبهشت ماه به لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ اعزام می‌شود تا آخرین شانس خود را برای کسب سهمیه المپیک امتحان کند.

امیرحسین اسفندیار، قدرتی‌زن تیم ملی در مورد سبک بازی پائز سرمربی برزیلی - فرانسوی تیم ملی گفت: مدت زیادی نیست که به تیم ملحق شده‌ام اما از تمرینات آقای پائز متوجه شده‌ام انگیزه زیادی دارد که با تیم ملی ما به نتیجه دلخواه برسد. تمام توانش را می‌گذارد و هر روز تمرینات جدیدی ارائه می‌دهد که ایراداتمان را کم کند و در آماده‌ترین شرایط به لیگ ملت‌ها اعزام شویم.

او افزود: بچه‌ها هم دوست دارند صعودمان به المپیک را جشن بگیرند و این کار نشدنی را انجام بدهند. اگر تیم به المپیک برود شرایطمان متفاوت‌تر می شود و نگاه‌ها دوباره به والیبال برمی‌گردد. الان هم نگاه‌ها به والیبال است که چکار می‌کند.

 اسفندیار در مورد اینکه چقدر شانس دارد با وجود تعداد زیاد قدرتی‌زن‌های حاضر در اردو در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرد، گفت: من هیچ رقیبی نمی‌بینم، همه رفیق هستیم و تمرین می‌کنیم. نظر سرمربی است که چه کسی بازی کند و چه کسی رزرو باشد. تمام توانم را می گذارم و دوست دارم بازی کنم. سرباز تیم هستم، اگر باشم ، تمام توانم را می‌گذارم و اگر نباشم ابه تیم انرژی می‌دهم که موفق باشد.
انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها