Skip to content
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 856

درخواست کاپیتان تیم ملی والیبال از معاون رئیس‌جمهور برای پرواز بیزینس

میلاد عبادی پور از معاون رئیس‌جمهور درخواست کرد تا فدراسیون والیبال را حمایت کند تا حداقل برای تیم پرواز بیزینس تهیه کند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران ۲۳ ازدیبهشت ماه به لیگ ملت‌های والیبال به عنوان آخرین محل برای کسب سهمیه المپیک پاریس اعزام می‌شود.

در تمرین این تیم سید محمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور حضور پیدا کرد.

میلاد عبادی‌پور خطاب به حسینی بیان کرد: ممنونیم که آمدید. حرف خیلی زیاد است. بعد از نسل قدیمی که  رفتند، توجه مسئولان محترم به همه ورزش‌ها مخصوصا والیبال کم‌تر شد. ما هیچ چشم داشتی از فدراسیون و ریاست جمهوری نداریم. این بچه‌ها با جان و دل کار می‌کنند. هیچ کدام‌مان منفعت‌مان را در نظر نگرفتیم به‌خاطر پرچم‌مان؛ اما مشکلاتی هست که ممنون می‌شویم حل شود. تا اینجای کار هر اتفاقی افتاده همه را آقای تفوی بخشی را از جیب خودش پرداخت کرده است.

او ادامه داد: ورزش برای جوانان کشور در این اوضاع خیلی مهم است. همه بازیکنان زورشان را می‌زنند که بهترین شکل ممکن را پیش بیاورند. کمبودهایی است که ممنون می‌شوند کمک کنید. امسال سال مهمی برای والیبال ایران است و قرار است قاره پیمایی کنیم. کم‌ترین پروازمان حدود ۳۰ ساعت است و قرار است با اکونومی برویم . بازیکنان بالای ۲ ‌متر هستند. نمی‌توانیم در اکونومی بنشینیم. آقا تقوی یکسری پروازها را بیزینس گرفتند اما فدراسیون صفر شده و اگر به المپیک برویم فکر می‌کنم دیگر بودجه‌ای برای فرستادن تیم به المیپک ندارد. ‌

عبادی‌پور ادامه داد: من از ریاست جمهوری خواهش می‌کنم فدزاسیون والیبال را بیشتر در نظر بگیرید تا اینجا به عشق مردم آمده‌ایم چون جز حمایت مردم چیزی ندیده‌ایم و ممنون می‌شوم به فدراسیون والیبال بیش‌تر توجه کنید.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها