Skip to content
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 764

طبیعت در یک قدمی فینال لیگ برتر بسکتبال/ استیونس مهار شدنی نیست

تیم بسکتبال طبیعت تهران سومین بازی سری نیمه‌نهایی لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن اصفهان را با برد پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (یک‌شنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)، تیم‌های بسکتبال طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان برای سومین بار در سری نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با پیروزی ۷۴ - ۶۸ طبیعت به پایان رسید.

در این دیدار که به میزبانی شاگردان مهران شاهین‌طبع در سالن بسکتبال آزادی برگزار شد، کوارترهای اول و دوم بازی به ترتیب با نتایج ۲۰-۱۹ و ۲۰-۱۵ به سود طبیعت تمام شد تا شاگردان شاهین‌طبع با نتیجه ۴۰ - ۳۴ پیروز به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم اما شاگردان مهران حاتمی با درخشش دوایت بایکس آمریکایی، نبض بازی را در اختیار گرفته و کوارتر سوم را ۱۴-۱۹ با برد پشت سر گذاشتند. در کوارتر چهارم اما موتور جردن استیونس ستاره آمریکایی طبیعت روشن شد تا شاگردان شاهین‌طبع ضمن پیروزی ۲۰-۱۵ در این کوارتر، مجموعا با ۶ امتیاز اختلاف پیروز این دیدار حساس شوند.

مسابقات مرحله نیمه‌های لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بار حریف خود را شکست دهد، برنده سری شده و راهی فینال فصل جاری لیگ برتر می‌شود.

به این ترتیب تیم طبیعت با پیروزی در این بازی، ۲ بر یک سری را پیش افتاد و در صورتی که بازی بعد را هم که به میزبانی تهران برگزار می‌شود با برد پشت سر بگذارد، سه بر یک پیروز سری شده و به فینال مسابقات صعود می‌کند.

در غیر این صورت، سری به بازی پنجم کشیده و دو تیم باید در آخرین بازی سری، به میزبانی اصفهان مقابل هم قرار بگیرند.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها