Skip to content
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 739

نکونام: ما همه تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن گفت: بهترین عملکرد را باید در هر بازی داشته باشیم بعدش هر اتفاقی که بیفتد تقدیر ماست.

به گزارش ایسنا، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال، در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: هیچ بازی‌ای تا پایان فصل برای ما راحت نیست. پنج بازی داریم و باید با تمام تمرکز، تلاشمان را بکنیم تا به موفقیت برسیم. می‌دانیم کجای بازی هستیم و چه می‌خواهیم تا شرایط را کنترل کنیم و به پیروزی برسیم.

او ادامه داد: بازیکنان از اهمیت بازی باخبر هستند و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا فردا به پیروزی برسیم. به بازیکنان هم گفتم، بهترین عملکرد را باید در هر بازی داشته باشیم بعدش هر اتفاقی که بیفتد تقدیر ماست.

سرمربی استقلال هنگام اشاره یک خبرنگار به حضورش در نشست‌های خبری، گفت: بگذارید این را جواب بدهم. خوشحالم، همیشه دوست دارم پاسخگو باشم. در دعوا و دوستی هر طور که شده دوست دارم پاسخگو باشم ولی شرایط خیلی مهم است. همین الان تیمم تمرین دارد و در رختکن است و من اینجا جواب می‌دهم. اگر شرایط باشد می‌روم و اگر نباشد نمی‌روم. کسی هم به من نمی‌تواند بگوید که به سازمان لیگ بیا. شما در تمام دنیا را نگاه کنید، نه ایران، کنار زمین تمرین‌شان سالن کنفرانس خبری دارند و کنفرانس را انجام می‌دهند و می‌روند. امروز خوب است که می‌توانم اول به اینجا بیایم و بعد به تمرین بروم. دیر می‌رسم، مشکلی نیست. مثلا هتل المپیک باشم، از آن سمت تهران در این ترافیک بخواهم به اینجا بیایم باید چه کار کنم؟ اگر نتوانم بیایم، نمی‌آیم. دوست ندارم به خبرنگاران عزیز بی‌احترامی کنم. هرگز چنین کاری نکرده‌ام و نمی‌کنم. این در حوزه من نیست ولی این اتفاق باید درست شود. سال بعد یا ۱۰ سال بعد که باشم و مربیگری کنم، اگر نتوانم، نمی‌آیم. این مبنی بر این نیست که به رسانه‌های عزیز بی‌احترامی می‌کنم، نه! به خاطر برنامه ریزی است که باید در فوتبال ما درست شود.

سرمربی استقلال درباره اینکه پس از تغییرات در مدیریت باشگاه از فضای ایجاد شده چطور برای نتیجه گیری در هفته‌های پایانی استفاده می‌کند؟ گفت: هر تیمی متحدتر باشد، قطعا نتایج بهتری می‌گیرد، نه فقط برای جام گرفتن، در هر جایی گروهی بهتر شود، موفق‌تر است. آتیلا حجازی و پدر مرحومش یک نام پرافتخار برای باشگاه هستند و افتخار داریم که کنار ما حضور دارد. حضور آقای علی عسکری و سردار شهریاری در این مدت نشان داده که تیم، باشگاه و این مالکیت برای آنها اهمیت دارد. می‌توانیم کارهایمان را انجام دهیم و صحبت‌های خوبی انجام دادیم. آینده در دستان این عزیزان است و دوست داریم که این تیم استقلال بتواند بهترین نتایج را بگیرد. هیچ قولی نمی‌توانیم بدهیم مگر اینکه تا آخرین لحظه تلاش کنیم. طی جلساتی که با آقای سمیعی داشتیم قرار شد که از هفته آینده بحث تمدید قراردادها با بازیکنان را داشته باشیم.

ادامه دارد...

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها