Skip to content
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 673

جنجال،‌ نارنجک و اخراج اما دریغ از گل!

بازی جنجالی دو تیم پرسپولیس و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

طرفداران‌ پرسپولیس که چیزی در حدود ۶۰ هزار نفر بودند، استقبال گسترده‌ای از این بازی داشتند و به شدت تیم خود را در طول بازی تشویق کردند.

قبل از آغاز بازی و زمانی که بازیکنان پرسپولیس برای گرم کردن وارد زمین شدند، علیرضا بیرانوند که پس از ۵ بازی در ترکیب تیم قرار گرفته بود، از سوی تماشاگران مورد تشویق قرار گرفت.

پیش از آغاز بازی روز ملی خلیج فارس گرامی داشته شد و گروه نوازندگی نیروی دریایی ارتش نیز در بین دو نیمه به اجرای برنامه پرداختند.

در زمان ورود تماشاگران به ورزشگاه آزادی، تعدادی از طرفداران دو تیم علیه یکدیگر شعار دادند که نیروهای یگان ویژه نیز برای جلوگیری از بروز درگیری، ابتدا تماشاگران اصفهانی را وارد ورزشگاه کردند و پس از آن نیز پرسپولیسی‌ها از درب غربی وارد استادیوم شدند.

طرفداران پرسپولیس در جریان بازی علیه امید نورافکن شعار دادند.

قبل از آغاز بازی سرمربی پرسپولیس به سمت مورایس رفت و به او خوش‌آمد گفت.

با توجه به استقبال بیشتر بانوان طرفدار پرسپولیس از این بازی،‌ تعداد بیشتری از سکوهای آزادی در اختیار آنها قرار گرفت تا با حضور در ورزشگاه، تیم محبوب خود را تشویق کنند. همچنین نزدیک به ۱۰۰۰ طرفدار سپاهان نیز در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

بیش از آغاز مسابقه شهریار مغانلو به سمت نیکمت پرسپولیس رفت و با نیمکت نشینان پرسپولیس خوش و بش کرد.

با وجود گذشت بیش از ۳۰ دقیقه از آغاز بازی،‌ همچنان به تماشاگران پرسپولیسی افزوده می‌شد.

در دقیقه ۳۵ بازی شهریار مغانلو در حال نفوذ به سمت دروازه پرسپولیس بود که در کورس با گولسیانی نقش بر زمین شد اما داور اعتقادی به خطا نداشت. این اقدام داور با اعتراض شدید سرمربی سپاهان همراه شد و در نهایت با ادامه اعتراض از داور کارت زرد دریافت کرد.

در این هنگام سروش رفیعی برای نوشیدن آب در کنار مورایس قرار داشت و سرمربی سپاهان نیز در حال صحبت با کشیدن پیراهن رفیعی از پشت نشان داد که روی مغانلو خطا شده است.

رحمان رضایی و هومن افاضلی از مربیان تیم ملی تماشاگر این بازی بودند.

به دنبال هر سوت داور و اعلام خطا، طرفداران هر تیم که سوت علیه تیمشان زده شده بود شعارهایی علیه داور سر می‌دادند و هواداران سپاهان و مورایس نیز بارها اعتراضات تندی را علیه عملکرد داور داشتند.

در دقیقه ۶۹ بازی کادر فنی پرسپولیس برگه‌ای به دست هنانوف داد تا آن را به دست سروش رفیعی برساند.

در دقیقه ۸۳ بازی زمانی که یکی از بازیکنان سپاهان روی زمین افتاده بود و بلافاصله نیز بلند شد، امید عالیشاه به سمت دروازه سپاهان نفوذ کرد اما پس از بیرون رفتن توپ، بازیکنان سپاهان به عالیشاه معترض شدند و برایان دابو با سینه به پشت عالیشاه کوبید که او نیز با ضربه‌ای به صورت دابو، او را نقش بر زمین کرد و به دلیل همین رفتار از داور بازی کارت قرمز دریافت کرد تا پرسپولیس ۱۰ نفره شود. چند دقیقه بعد نیز یکی از مربیان سپاهان از داور بازی کارت قرمز دریافت کرد.

در شرایطی که طرفداران پرسپولیس اقدام به پرتاب چند نارنجک در جریان بازی کرده بودند، در اواخر بازی نیز ظاهرا از سمت طرفداران سپاهان نارنجکی به سمت کنار زمین پرتاب شد که در نزدیکی جایگاه عکاسان به زمین اصابت کرد.

در دقایق پایانی بازی بارش باران در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها